Regn, kärlek, BIGGEST LOSER

Regnig dag = stanna hemma och bli lite lätt uttråkad :S
Men jag och Moa har haft det väldeig mysigt tillsammans ändå idag måste jag säga :D
Vi har busat och lekt och mysat med varandra hit och dit hela dagen. Hon verkade behöva lite extra kärlek idag, och jag fick exakt lika mycket kärlek tillbaka av henne ♥
Hon kommer fram och pussar mig lite då och då, kramas och vill vara nära mig mellan allt bus och lek. Underbart.

Just nu har Zsolt gått på träning, och Moa har somnat i sin säng, PRECIS I RÄTT TID! Yey for me! :D

Jag tittar på säsong 8 av BIGGEST LOSER! :D sÅ j*kla bra program alltså. Man blir vädligt inspirerad.
Tränarna Bob och Jillian skulle få bo här hos mig och träna mig vilken dag som helst!


bilden tagen från google

Kommentarer
Postat av: Nathalie-mamma till Athida

Läkaren sa till oss att testa en vecka. men man kan fortsätta längre om man har "tillåtelse".

2010-08-25 @ 13:09:57
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0