Måndag den Tjugotredje Augusti

Idag har jag en liten städdag här hemma. Moa blev kvar i Ramnäs igår kväll, så idag tänkte jag passa på :P Jag har städat klart, nu är det bara tvätten som ska torka också :D

Jag har även hämtat ett litet paket på posten ;P Men jag är inte 100% nöjd :( Måste piffas och fixas innan fredag!
Jag kan avslöja en sak... det är en peruk inblandad, och jag vet inte hur jag ska få mitt eget hår IN I PERUKEN, jag har ju gaaaanska så mycket eget hår :S Jag måste klä in hela huvet i strumpbyxor först. Haha!
Men det blir säkert bra i slutändan hoppas jag!

Fasen alltså... vårat köksgolv är så j*vla fult! Det är gammalt och slitet och det spelar ingen roll hur mycket man skurar och tvättar, det ser f*n inte rent ut iaf :( Men så är livet i hyreslägenhet! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0