Inside - Predators på Kanal 5

Ursch!
Inside-Predators är ett program där man får följa poliser någonstans i USA när dom med hjälp av datorer och lockbete försöker sätta dit män som vill ha sex mm med minderåriga tjejer.

Jag blir JÄTTE UPPRÖRD när jag ser på det där, hur dom där männen berättar allt vad nu vill göra med dom där små flickorna som egentligen säkert inte vet ens hälften av vad han pratar om. ¨
Som tur är så skriver dom ju i det här programmet med poliserna själva, och sen bestämmer dom träff med en "13 årig tjej", då är det egentligen en 25 årig poliskvinna som dom kommer träffa på parkeringen eller i den lokala parken.

Men det värsta är att dom har alla bevis på att dom pratat om sex och andra saker med "flickan" och bestämt träff för att förverkliga sina fantasier, men sen när dom väl hamnar i häktet så släpps dom flesta mot borgen!! Varför!? Det borde väl räcka för att sätta dit dom på livstid tycker man!
Men nej, dom måste väl ha våldtagit, knivhuggit och dödat en stackars flicka för att dom ska kunna spärra in dom i några år.

Oh, fy fan! Nu när jag sitter och skriver det här så är det t.o.m. EN POLIS dom tar fast för att ha bestämt en träff med tjejen! Fy fan! Man kan inte lita på nån.

Man vet aldrig vem eller vilka som är pedofiler eller har någon annan sexuell störning.
Det kan vara en granne, eller en väns pappa/mamma, eller någon avlägsen släkting, eller mannen som jobbar i kassan på ica. Ursch!

Att man sen har en dotter som kommer bli i tonåren (visserligen om väldigt många år) gör ju inte saken bättre för mig som mamma.
T.o.m. jag har blivit utsatt för en del hemska saker på internet. Visserligen har man ljugit och sagt att man var 15, isället för sin riktiga ålder 13, men fortfarande så ska då inte killar som är 20-27 kontakta en över huvud taget.
Och JAG vet ju bättre idag, än att ge en 13 tjej, eller kille, en egen dator på rummet med tillgång till internet.
Man kan bli utastt för så mycket skit, inte ens jag kan föreställa mig hälften.

Men hur som helst, ett jäkla bra program ändå! Och förhoppningsvis så lär sig dom där snuskhumrarna en redig läxa på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0