Hund- och människobarn!

Ja, då har man varit och kikat på vovvar... och man blev ju inte alls mer sugen på att skaffa hund!!??
Den jag fastnade för heter Hedvig. Hon är den största tiken i kullen, och hur söt som helst!

Min kusin Sanna och hennes David ska ha ett till barn :D Dom fick en dotter för inte så länge sen. Och nu ska dom ha en till :D GRATTIS vill jag säga till dom! Man blir ju lite sugen själv också måste jag erkänna...
När vår dators skärmsläckare hoppar igång så spelas det upp filmklipp och bilder på Moa, och mest från när hon va pytteliten... då tänker man ju tillbaka på hur mysigt det va att ha en sån pytteliten som bara vill ligga i famnen och mysa <3 Zsolt vill ju hemst gärna ha en till NU PÅ EN GÅNG! haha
Men nu ska jag ju börja plugga i Januari (förhoppningsvis), och då är jag upptagen 1 år framåt. Men det visar sig, jag tänker iaf fortsätta med mina piller ett tag till.

Vi hämtade Moa idag från Vallby :D Hon va så sprallig och glad så! Nu är det inte många minuter om dagen som hon sitter still kan jag säga :P Hon kryper och upptäcker nya saker hela tiden.
Nu ligger hon och sover här hemma i sin säng.
Jag funderar på att göra iordning hennes rum snart också, så att hon får sova där. Så har vi en baby-watch i vårat rum om nätterna. För det känns som om det är smartast att lära henne att sova i eget rum tidigt, och att "såhär ska det vara" istället för att försöka lära henne när hon är 1½ eller 2 år när hon vant sig att sova i samma rum som oss!

Nu ska jag kika vidare på lite valpar på nätet :)

Kolla förresten in hemsidan kurtelza.blogg.se, men rör inte min favorit Hedvig! ;P Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0