Glasögon, shoppa

Ska på synundersökning idag :) Sen förhoppningsvis kolla på glasögon också! :D Kan ju vara dags att skaffa sig ett par eller två. Jag hade ju två par glasögon tidigare... men ett par blev repiga på glaset då de låg uppochner i en bil, och det andra paret är spårlöst borta!
Men det ska bli roligt att skaffa nya. Jag funderar på att ta ett par som är typ svarta och ganska stora/breda, ch ett par som är mer diskreta.
Jag och mamma ska gå på stan nämligen, jag ska hitta en present till en god vän till mig. Jag vet redan vad jag vill köpa, nu gäller det bara att hitta det! :D
Jag ska även hitta en ny mascara till mig.

Nu ska jag fixa håret, ska vara på ögonkliniken klockan 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0