Förkylning = osocial

Igår var jag i Ramnäs från ca 13:00 till 20:30. Det var skönt att kunna vila min förkylda hjärna när mamma tog hand om Moa, och Robin som också råkade vara där :)
Men man märker hur himla jobbigt det skulle vara att ha två små samtidigt. JAG skulle inte klara av det iaf, så jag sa till Zsolt att om han vill ha två små barn tätt så är det han som får vara hemma med dom :P

Jag skrev ut lite material till Moas inbjudningskort till hennes 1 års kalas... med prinsesstema ;) Jag lägger upp det färdiga resulatet i kategorin Pyssel sen.

Idag orkar jag inte göra mycket heller. Även fast jag tar massa Alvedon. Tyvärr har jag en tvätttid jag inte får missa, men det är nog bara 3 maskiner som tur är. Min mobil är på ljudlös, Zsolt hade ringt typ 6 ggr i förmiddags, men jag orkar inte prata just nu :( Vill bara vara med mig själv och Moa.
Moa har också börjat nysa och verkar vara pyttelite snorig, och drömmer mardrömmar på nätterna, så sova får man inte heller göra :/

Ändå planerar jag att gå på krogen med Marika på Lördag! :D Haha, men tills dess lär jag ju ha blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0