Kul dag!

Idag var det en relativt "tidig" morgon för oss. Jag gick upp halv nio och startade min dag med att fixa mitt hår, det tog bara ca 20 min, lite halvnoggrant med min Wawe Maker (den är SÅÅÅ bra!). Och sen var det smink och hitta kläder att ta på sig :) Sen var det att fixa Moa också, lite fina kläder och mat i magen. Jag tyckte jag hade all tid är världen på mig, men sen helt plötsligt var klockan 10:35 och jag skulle möta Marika klockan 10:45. Vi blev lite sena ;)

Det var jätte trevligt på Öppna förskolan som vanligt. Jag ska faktiskt dit imorgon också med Evin och Marika! :D
Efter ett litet besök där så hade vi föräldraträff :) Där vi fick se en film om barnens språkutveckling... inte så intressant dock, eftersom jag redan visste allt som sas på filmen, vilket är ovanligt. Sedan blev det lite fika förstås, och det var ju mina småkakor som stod på bordet. Det verkade gå hem hos alla, sen om det var av ren artighet vet man ju aldrig ;P
Efter fikat och lite mer prat så gick jag, Marika och Evin till Pizzerian. Jag tog en Kebabrulle :) Smaskigt, och inte lika onyttigt som en pizza.
Jag kom hem för ungefär 30 min sen, nu sitter Moa i hallen och leker lite för sig själv.
Hon åt förresten EN HEL BURK med kalops idag, vilket jag egentligen visste att hon orkade. Men förut fick hon ju ½ burk mat och sedan gröt på det. Hehe, hon tycker om kalops!
Till efterrätt fick hon lite frukt Smoothie som finns att köpa i en liten "påse" med lock på. Den är ekologisk och det är den enda frukt-röran som Moa tycker om hittills :)

Det blev dock ingen bild idag, men Evin tog en hel del bilder på Moa, och även en på mig, som jag ska få via mailen sen... Ni ska få se en JÄTTE TOKIG sak som Moa gjorde idag ^^ Haha, jag skrattar bara jag tänker tillbaka på det!
Men här är några bilder från igår, Moa "dricker" ur sin pipmugg!


(klicka för förstoring)
  

Kommentarer
Postat av: bigi

Haha tro det eller ej men den är köpt på Gina =) och tack =) Jag vart faktiskt nöjd med den för en gångs skull =)

2010-04-29 @ 10:51:36
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0