Baby-träff hos mig!

Idag var Evin & Adam, och Marika & Johannes här och lekte!
Det var jätte mysigt att träffas utanför Öf också :) Det kommer vi fortsätta med, nästa gång blir redan på måndag och då hemma hos Evin.
Evin berättade förresten om en rolig grej som JAG tycker om och tänker börja med.
Det låter lite wierd... men det handlar bara om att tänka positivt. Tänker man positivt så följer det fler och fler positiva tankar! Men tänker man däremot negativt så följer ju fler och fler negativa tankar under dagen. Helt logiskt tycker jag.
Samma om man tänker positivt/negativt så händer det ju oftast fler positiva/negativa saker under dagen.

Moa & Adam (Evins son)





Efter att vi hade baby-träffen hos mig och tog jag och Marika vår anda promenad för dagen. Vi gick till Babyproffsen, där köpte jag en JÄTTE FIN elefant till Moa, som jag visste var på Rea :P

Moa tyckte om sin nya elefant!



Just nu är Zsolt på träning, jag har redan duschat och nu väntar jag på att Moa ska vilja sova... Det blir nog när som helst nu :P
Stackars min Zsolt, hans grill på bilen är stulen. Någon gång mellan 14 och 19 idag så stal någon den från vår bil som står parkerad där ute på "gratis-parkeringen". Jäkla idioter! Skaffa ett eget liv och egen bil, jävla tattare som behöver sno andras saker! Jag spottar på sånna som inte kan hålla fingrarna i styr och som inte fått lära sig vad moral är för något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0