Muffins, God natt Moa-gulltrollet!

Nu har jag slavat färdigt i köket med bakandet. Nu tar Zsolt över disken ;)
Det blev dock bara 19 stycken muffins, men dom är stooora :) Det var första gången jag gjorde sånna här muffins, hoppas dom smakar bra. Det är chokladmuffins med chokladbitar i, med chokladglasyr och strössel uppepå. Hehe. Mycket choklad blev det :P
Och så tog strösslet slut mitt i! Så det är 7 stycken muffins med daimkulor på. Hoppas det ska smaka imorgon på föräldragruppen, och hoppas att alla tål choklad!!



Idag har Zsolt verkligen saknat mig och Moa :)
Han tog faktiskt tag i nattningen ikväll, eftersom jag bakade.
Han busade och lekte med henne på vår säng först, och gav henne lite mat, så att hon skulle bli jätte trött. Sen  var det bara att lägga henne i sängen :) Hehe. Mysigt.
(Förresten så smakade hon 2 msk kalops idag, och det gick ner! :D Jippi!)

Här är hon i sin jätte söta, ljus-rosa, rutiga pyjamas!




Kommentarer
Postat av: bigi

Oh va de ser goda ut! Skicka!!!!! :P

2010-04-21 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0