Universum?

Jag vaknade upp idag och var på ganska bra humör, kan det vara Evins förtjänst? ;P Vem vet, men jag fick ett trevligt meddelande från henne även imorse. Jag tog min lilla tid innan jag klev ur sängen, och önskade och drömde om hur jag vill att min dag, min vecka, min sommar, mitt liv ska se ut :) Får se vad som går i uppfyllelse.

Nu sitter jag och äter lunch, det blev en matlåda över igår.

Min mamma kommer hit runt klockan ett. Hon ville hälsa på lilla Moa antar jag :)
Moa har just nu somnat på täcket i hallen... hon vaknar nog när som helst, och då är det dags för mat för henne, det blir kyckling & grönsaker (vilket hon provade redan igår, och det funkade bra) och så får hon lite mango. Och även eventuellt gröt om hon inte blir mätt.

Nu ska jag äta färdigt och sen ska jag deklarera åt Zsolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0