Tisdag kväll

Vi har varit och farit idag :) Storhandlat på Ica Maxi, och sedan åkte vi till Media Markt... jag har fått min WAWE MAKER!! :D Så nu kommer jag vara jätte fin i håret till helgen ;) Locktänger, plattänger, och övriga hårtänger,  kan man f*n aldrig få för många av!

Nu håller vi på med en SEN middag. Men så kan det bli ibland.
Zsolt har gjort illa fingret på jobbet. Blev lite blå på fingertippen... men inte alls lika farligt som han fick det att låta på telefonen idag! :P Men han skippade iaf träningen, gör tydligen så ont i fingret.

Jag ska baka också innan jag kan få vila. Det blir en sen läggdags ikväll.


Kommentarer
Postat av: bigi

Jag hittade min Wawe jag med :D Du kommer bli toppen fin med den kan jag lova!! :)

2010-04-28 @ 14:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0