Tisdag den trettonde april

Som sagt, mormor somnade in igår klockan 15:20.
Så nu blir det begravning i Finland inom kort. Jag åker dit med mamma och Sirpa, familjen stannar hemma.

Idag ska vi till BVC idag klockan 11 :) Så nu får vi veta vad Moa väger :P Alltid lika roligt!
Sen kommer mamma hit och håller mig sällskap, jag lockade hit henne genom att berätta att jag köpt en present till henne ;) Jag och Zsolt gick nämnligen en promenad till Hälla igår, det va trevligt och skönt väder.
Han ville förresten gå på bio på Fredag, får se om vi får barnvakt någonstans bara, och om det går någon bra film :) Och så skulle Liinda komma till stan på fredag, så vi får förhoppningsvis besök av henne då också.

Men imorgon blir det ju Öppna förskolan som gäller! Nu SKA jag INTE missa det :P Hehe, ser så mycket fram emot det varje vecka, men sen blir antingen jag eller Moa sjuk :P

Nu ska jag vattna blommorna, glömde göra det igår!

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag beklagar sorgen! Hoppas att allt är bra med er trots det. ses i morgon. kraam

2010-04-13 @ 10:48:43
Postat av: Syster-Yster

:( Det är verkligen tråkigt. Men som mummu sa, så ville hon antingen hem eller hamna i kista och inte på något hem. Det var hennes sista önskan och det fick hon...Jag hänger oxå på till Finland...Kraaam Kraaam Kraaam

2010-04-14 @ 20:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0