Ti-ti-ti-tiiiisdag!

Idag är ännu en lugn dag. Jag har suttit ute på balkongen och frusit i skuggan med Moa. Det är säkert varmare i solen ;)
Hantverkare från Bovista var nyss här. Dom fixade avloppet i badrummet, kranarna i både badrummet och köket, vi fick den sista skåpluckan, och dom satte upp en ny hatthylla. Dock så var det ju självklart fel hatthylla. Så jag får vänta 1-2 veckor till innan jag får min riktiga, vita, hatthylla som jag ville ha från början.

Moa verkar ha däckat på sin filt i hallen :) Att man kan somna mitt i när man leker, hehe. Då måste man vara riktigt trött.

Ikväll så tänkte jag skjutsa Zsolt till träningen, för jag behöver bilen för att handla mat och det vi behöver till helgen. En engångsgrill, Korvbröd, Kött och sallad. Jag behöver även nya strumpbyxor och ny foundation. Dessutom vill jag värga utväxten i håret... får se hur mycket jag är villig att spendera. Jag vill ju spara pengar till Ullared ;)
En tripp till systemet också kanske? Näää, det får vi se.
Jag ska även baka fler Hallongrottor, det blev ju bara 14 stycken igår. Men bregottkakorna blev det ca 200 av, så dom behöver jag inte baka igen på ett tag.

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag nog laga lunch. Idag blir det Lax och sallad.
Förresten, skaffa bloggar folket! Det är inte många som jag "känner" som har bloggar, kom igen nu. Alla som läser min blogg måste skaffa sig en egen liten blogg, så att jag får något att läsa om också :P

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

skulle gärna ha en blogg men är ju så dålig på att veta hur allt funkar, införskaffandet mm. kraam

2010-04-27 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0