Söka Kvälls/Helg jobb

Just nu håller jag på och skriver ett CV. Här ska sökas jobb! Jag tänkte skicka ut det till smatliga butiker ute på Hälla. Jag vet att chansen är ganska liten på att någon ska nappa, med tanke på att jag skickat ut cvn tidigare också utan resultat. Men Jag har ju MASSOR med erfarenhet av det jag vill jobba med. Kassa och butik! Jag vill inte jobba i livsmedlesbutik, det har jag provat under praktiken i skolan, och nej tack. Men kläder, skor, heminredning och annat tjafs, ja tack. Jag älskar "annat tjafs"! :) Så detljhandeln, come and get me!!

Zsolt är ute och hjälper pappa med att lasta ved. Dom hade beställd 20 kubik ved, så det kommer nog ta ett tag. Dom började redan igår. Jag var då hos Sirpa och bakade Lituka, ett finskt tunnbröd. Mums!
Moa ligger just nu och sover, hon är pigg och glad idag har jag märkt :) på VÄLDIGT bra humör faktiskt. Men det är hon alltid när vi är i Ramnäs  :)
Nu ska jag nog börja med maten till dom hårt arbetande där ute, ska bara skriva ut mitt cv och personliga brev. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0