Pollenallergi

Idag känner jag av pollen som bara den! Märkte det nu när jag gick hem från ÖF. Det kliar i ögonen och kittlar i näsan, och jag nyser jätte mycket.
Jag märkte även det på Moa, hon har nyst ovanligt mycket idag. Finns det allergimedicin för barn i 6 mån ålder?

Idag var Moa lite kinkig på ÖF när hon skulle äta, det blev bara ½ burk Biff Stoganof, men hon vara bara extremt trött. Snart ska hon få gröt, hon sitter här bredvid mig och leker, pigg och glad! :D

Jag har packat hennes grejer, hon ska ju hem till Farmor med familj idag. Vi hämtar henne sen på söndag.
Jag tänkte att vi kunde passa på att storstäda här på lördag när vi är utan barn :)

Jag börjar känna stress, vi ska vara hos Johanna runt klockan fem. Zsolt måste komma hem, jag måste duscha och torka håret. Sedan ska Moa iväg när Zsolts mamma slutat jobbet. Sen kan jag sätta igång och fixa mig. Alltså föna + locka håret, sminka mig extra noggrant, måla naglarna och ta på mig kläder.

Nu har jag nyst 4 gånger när jag skrev detta (!!!)

Kommentarer
Postat av: bigi

Fyfan för pollen säger jag :(

2010-05-02 @ 13:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0