Neeeeej!!!

Moa ramlade ur vår säng :(
Kan man känna sig sämre som mamma? Nej, tror inte det!
Hon "låg och sov" trodde jag. Så jag satte lite kuddar omkring henne och gick på toaletten. Jag gick till köket och pillade med flaskorna men sen när jag väl satte mig ner på toaletten hörde jag en duns och Moa som börjar stört gråta!
Jag minns inte om hon låg på mage eller på rygg faktiskt nu när jag tänker efter. För jag var bara så fokuserad på att plocka upp henne från golvet. Stackars lilla tösen min!
Jag trodde verkligen att hon sov och hon brukar ju få sova i vår säng när Zsolt har gått till jobbet... men nu är hon tydligen så pass rörlig att hon flyttar på kuddarna, och då kan det alltså gå riktigt illa.
När hon väl lugnat ner sig i min famn försökte jag böja på hennes ben och armar, och klappa henne på ryggen, för att se om hon reagerar på att det gör ont eller så. Men hon reaerade inget speciellt, TUR!
Hon andades lite konstigt ett tag efter, men det var nog för att hon blev så skrämd och hade gråtit så mycket. Jag var till och med tvungen att lämna sovrumet för att hon över huvud taget skulle minska på tårarna. Jag har inte tagit henne in till sovrummet efter det, då kanske hon minns vad som hände och blir ledsen igen. Det visar sig ikväll. Jag är glad att hon mår bra nu. Och idag har vi bara mysat tillsammans hon och jag. Hoppas hon känner att jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Hon vill iaf vara med mig hela tiden nu, vilket känns bra, för då är hon ju inte sur på mig iaf!  
Vi gick inte till Öppna förskolan trots allt, jag känner mig förkyld och har ont i ögat, och så hände det här. Nej, det får bli nästa vecka istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0