Min radio-idol!

Sitter just nu och lyssnar på Brunchrapporten på P3, tro det eller ej, men det är faktiskt roligt att lyssna på. Inte för att deras samtalsämne är vidare intressant (Liberalismen), men för att det är HENRIK TOREHAMMAR som är programledare!
Han kan få vilket ämne som helst att verka lyssningsbart, med sin dialekt från typ Östergötland eller nåt, och sin "Happy Happy Joy Joy" attityd som bara STRÅLAR ur radiohögtalarna.
Jag lyssnade mycket på honom när jag var gravid och blev sängliggande för att jag mådde illa. Då stod radioklockan på från 08:00 till ca 16:00 när Zsolt kom hem, och då missade jag ju självklart inte Henriks program!
Han är kul, han borde ha fler radioprogram på ALLA kanaler :D
Han är en riktigt Gay gay! (glad bög)


(hittade bilden på Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0