Lördag den sjuttonde april

JAG SKA TILL ULLARED!!! Den 7 Maj ska jag och Marika åka dit med buss :) Kostade bara 100 kronor! Jag har aldrig varit där tidigare, så det ska bli jätte spännande, och roligt!

Idag är vi barnlösa, Moa är med mormor och morfar i Eskilstuna. Zsolt ville nämligen hitta på något utan barn i helgen. Alltså dricka :P Men vi sitter lite fast, det verkar som om det kanske blir hemma hos oss. Men då får det inte bli nån röj fest, bara lugnt drickande och att man umgås :) Det skulle vara jätte kul. För Liinda är i Västerås också, har inte träffats på säkert ett år (!), och hon ville komma hit också :)

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag till systemet :P
(Man får en jäkla lång sovmorgon utan barn, och utan väckarklocka)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0