Lila hängselbyxor + rosa kofta

Nu sitter jag och äter frukost samtidigt som jag bloggar och tömmer kameran på bilder och filmer :)
Tänkte ta lite kort på öppna förskolan senare. Jag ska möta Marika 10:45 så tar vi sällskap :)
Moa har nämligen så fin outfit på sig idag, hennes lila hängselbyxor! :) Jag tror att hon växt i dom nu äntligen, DET måste fotograferas!

Imorse fick jag uppleva något av det gulligaste som finns i världen! Moa väckte mig genom att hon låg i sängen och pratade -"da da da dä dä dä". Hon låg så från kvart i sju till halv åtta! :D Hur gulligt som helst!
Mamma ringde typ nyss också. Hon anklagade mig för att ha tagit hennes rosa, glittriga, kofta. Det lät ju inte ens snyggt. Men jag sa att jag är oskylldig. Och så sa jag hur otrevligt det var att få ett sånt samtal! Att bli anklagad på det där sättet på morgonen, och hon lät så ARG när hon sa det också. Sen la vi på.
Sen ringde hon ju upp mig igen efter 3 min, hon hade hittat koftan hemma, och hon bad så mycket om ursäkt och hon kände sig så dum för att hon ALLTID ska tro att det är JAG som snor hennes kläder. Mmm, rätt åt dig mamma ;)

Jag var och storhandlade på Ica Maxi igår, men pengarna verkar inte ha dragits från kontot :S Man kan ju alltid hoppas att kassörskan klantat sig så att jag får behålla mina pengar! :D *I wish*



Kommentarer
Postat av: bigi

Det är typ en vägkrog ut mot tärnsjö =) Jag ska pröva bara och se om det passar mig. Sen kanske det bara blir extra jobb på helger och så =) Men det är någonting det med =)

2010-04-21 @ 10:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0