Läskig dröm!

Jag måste bara berätta om min dröm jag hade inatt!

Jag drömde att jag var gravid, med en JÄÄÄTTE stor mage. Och det var dags för förlossning, men Zsolt var inte där! Och så sätter jag igång och ut kommer en liten pojke :) Sen när jag förväntar mig att moderkakan ska komma, så kommer det EN TILL BEBIS! En till pojke ploppar ut, till både läkarens och min förvåning!

Nästa som händer i drömmen är att jag åker hem, vi bodde tydligen i ett jätte stort hus, nästan i mansion-stil. Jag kliver in med två små grabb-bebisar på mina armar och Zsolt tror inte sina ögon! :D Han trodde att jag hade tagit någon annans barn på BB, eftersom vi bara räknade med ett. Men nej, vi hade bara missat att det var två under varje ultraljud :P 
Det som händer sen är inte lika roligt.... 
Jag får helt plötsligt ångest och ber Zsolt att stanna hemma med de 2 nya tvillingarna och Moa, och JAG ville börja jobba. Men han blev skit arg och kaxig och sa -"Tror du att JAG ska vara hemma med tre små barn!? Aldrig i livet, det är ditt jobb!!"
Men själva grejen var att det var HAN som ville ha fler barn (vilket det är i verkligheten också), men han ville absolut inte vara hemma med dom.
Och det han säger efter det verkar inte så smart -"Men vill du ha något roligt att se fram emot i livet så kan vi ju göra dig på smällen igen och få ett till barn."
Hahaha, det var det dummaste jag har hört! HAN ville inte ta hand om 3 små barn, och tydligen inte jag heller, och så tycker han att vi ska göra ett fjärde på en gång!

Aja, konstig dröm. Jag tolkar den som att jag verkligen inte är redo att ha fler än ett barn, och att jag verkligen vill börja jobba istället. Men om Zsolt skulle kunna vara hemma-pappa ett tag, det vet jag ju inte :/ ABSOLUT INTE enligt min dröm iaf! Ursch, sån kille vill man ju inte ha. Hoppas att detta förblir endast en dröm!


(hittade bilden på Google)


Kommentarer
Postat av: bigi

Usch ingen rolig dröm inte =/ Men tror absolut inte att det skulle vara så på riktigt !!

2010-04-21 @ 10:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0