Kyckling eller Lax?

Barnbidrag idag, och det var tur! För blöjorna är inte många kvar kan jag säga!
Nu är ju frågan, köpa storlek 3 eller 4? Hehe, ja, sånna problem kan man få som förälder :P
Det ska även köpas ersättning, matburkar, nappar och våtservetter. Sånt tycker jag är roligt att fylla på med här hemma ^^

Vi sov ganska länge idag, till typ halv tio. Men första matningen var ju förstås vid 7, sen somnade vi om båda två!
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig idag :( Hatar sånna dagar!

Vi ska som sagt på föräldraträff idag. Vilket börjar klockan 17, men vi måste typ dra vid 18 för att åka och handla innan zsolt börjar sin träning 19:45. För sen är ju inte han hemma förns 21:30, och då är butikerna stängda!
Stressigt kommer det bli, men sånt är livet. 

Vad ska jag äta till lunch idag, Kyckling eller Lax? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0