Fotografering

Vi kom nyss hem från Moas halvårs fotografering. Guuud så kul det var! :D Hon va lite svårflörtad i början eftersom hon var nyvaken. Men sen fick vi fram lite leenden och i slutet fick vi se mycket tunga :P Det är nämligen hennes nya "grej" att räcka ut tungan hela tiden och antingen se ut som om hon slickar på något, eller så tuggar hon på sin egen tunga medan den hänger lååångt ute. Hehe, hon är så söt :)
Hon kan också sitta helt själv nu :) Visserligen kan hon tippa över åt nåt håll, men hon satt så fint under fotograferingen så!
Vi tänker utnyttja det där erbjudandet där man får fyra bilder gratis :) Det passar ju jätte bra speciellt när man har lite tajt budget ;)
Jag skulle hemskt gärna vilja ha en förstoring också... men det kostar ju 1000 kronor för en laminerad bild på 30x30 cm.
Jag tycker ju att det helt klart är VÄRT, om man hade dom pengarna. Får se vad man lyckas skramla ihop sen.
Jag tänkte fråga mamma och Julianna om dom vill köpa någon bild till sig själva också. Jag skulle ju hemskt gärna själv vilja köpa en varsin bild till alla som har något med Moa att göra, men det skulle bli himla dyrt!

Jag tog lite bilder här hemma också, men som sagt så sticker tungan ut på nästan varenda bild!
Jag lyckades få en bild utan tunga iaf, och det är den som sitter i min nya Header.
Här är Moa i ett nötskal just nu:




Kommentarer
Postat av: bigi

Haha hon är ju för söt!!!

2010-04-16 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0