Dålig helg

Denna helg blev ju INTE ALLS som man hade tänkt sig.
Varför är veckodagarna bättre än helgerna?

Idag ska jag iaf åka iväg till Liinda och få tillbaka mina grejer som jag lånade ut förra helgen, och hon ska få sina saker som hon lämnade här.

Nu vet vi vad vi ska göra på Valborg iaf, det blir grillfest hos Poki, precis som förra året. Fast då var jag gravid och kunde inte åka karusellerna på Bäckby centrum, men i år så!!
Grejen är ju den att jag hellre skulle vilja gå ut och dansa häcken av mig, men hittar ingen som vill haka på :( och så vet jag inte om jag får för Zsolt :P Men det är ett mindre problem.


Kommentarer
Postat av: bigi

Varför var helgen dålig? =/

2010-04-25 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0