ZZZzzzzz!

Fy va dåligt jag sover :S Moa hade hicka typ hela natten och jag låg vaken den mesta tiden. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få sova 7 timmar i streck utan att vakna en enda gång! Gud va utvilad jag skulle bli! Men det kommer nog inte hända det närmaste året, eller aldrig eftersom det typ endast hänt mig 2 gånger i livet. Så jag borde ju vara van vid att sova dåligt, men det här tar fan rekord.
Jag vill ha ut min Moa nu! Jag tänker på bebisar hela tiden, speciellt på Robin :)

Igår åkte Zsolt och tränade efter jobbet och han blev helt slut sen :/ så han somnade runt 20:30,fast vi egentligen hade tänkt kolla på flera tv-premiärer tillsammans och mysa. Men jag nöjde mig med att mysa med Picasso istället :) Ikväll Zsolt se till att vara lite piggare, fast han ska träna idag också, så det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0