X-mas fever!

Zsolt fick en tidig födelsedagspresent igår av mina föräldrar, en Malm byrå från Ikea med fyra lådor :) Precis vad vi behövde till Moas kläder och sängkläder.
Imorgon blir det fika här hos oss, för det är då han faktiskt fyller år och blir 22! Nu känns det som om det är jätte mycket större åldersskillnad mellan oss, bara för att han är 22 och jag 19. Men jag fyller 20 om tre månader, då känns det som vanligt igen :)

Fick post idag från Jotex. Finns hur mycket fina julsaker som helst! Farligt att skicka sånt hem till mig redan nu, för det kommer sluta med att jag beställer gardiner, dukar, bäddset och belysning :P
Jag längtar så hemskt mycket till jul, vi ska ju dock inte fira julafton hemma utan i Sälen. Men jag tänker pynta för fulla muggar här hemma iaf! Det blir nog redan i mitten på november som allt åker upp, och julgranen köps nog till första advent :P haha! Blir dock en låtsasgran i år, men ska försöka hitta en som ser så äkta och stor ut som möjligt!

Såhär får gärna mitt kök se ut under julen.
Besök www.jotex.se för att bli inspirerad upp till öronen!

Bilden förstås lånad av www.jotex.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0