Vecka 37 + 1 dag

Min mage har som sagt droppat ner nu, vilket gör det lite lättare att andas med desto svårare att stå, gå eller ligga skönt :S Jag har sammandragningar eller förvärkar så gott som varje dag nu, så det kan inte vara långt kvar. Men känner på mig att eftersom jag längtar så himla mycket så kommer jag att gå över tiden bara för det :P

I vecka 37 är medelkroppslängden 49 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 3000 gr. Huvudets omkrets är 34 cm. Källa: www.growingpeople.se

Just idag har jag jätte ont i magen och ont i huvudet. Har inte tagit alvedon än, vill försöka undvika att ta läkemedel så mycket som möjligt. Vaknade klockan tre som vanligt inatt och låg vaken i 30-40 min. Börjar vänja mig vid att inte få sova ordentligt.
Känner mig så himla uttråkad om dagarna! Jag har ont överallt och känner mig trött, men vill ändå hitta på nåt. Men kommer inte på nåt annat än att städa och diska, hur kul är det då?
Nej, jag ska ta på mig foglossningsbältet och ta en liten promenad ikväll, Zsolt följer nog med han också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0