Västerfärnebo

Vaknade strax innan nio, eller egentligen klockan fem när Zsolt gick till jobbet. Men jag somnade nog om lite innan klockan nio i alla fall. Sedan var det bara att klä på sig, fixa lite och äta frukost och brumma iväg till Västerfärnebo, hem till syster Satu alltså :) Det va det lilla äventyret jag planreat med mamma idag.
Vi var där ända till 16, och fick lite bråttom hem för att laga mat till de arbetande karlarna. Det blev Laxfilé med bulgur/potatismos, vilket man nu föredrog. och dillsås. Allt självklart Alá Saara :)
Det brukar ju bli så att jag får laga mat, både hemma och hos mina föräldrar. Vilket inte gör så mycket för det mesta, för jag älskar ju att laga mat! Jag tycker nog bättre om att laga mat än att baka :) Där tror jag att min syster Sirpa är tvärtom, hon bakar för jämnan men undviker hellst att laga mat. 

Nu måste jag vila magen lite. Vi gick på prommenad i Västerfärnebo, dock en väldigt liten en, men det känns i bäckenet en aning.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0