Trött, ont i ryggen, simma, ha det bra

Gick upp tidigt idag för en gångs skull, men endast för att köra Zsolt till jobbet för jag behöver bilen senare idag.
Jag har tyvärr jätte ont i ryggen idag :/ Har sovit dåligt också p.g.a. det. Det trycker också ner mot bäckenet och ilar till lite ibland. Typiskt att det känns så just idag, för jag har planerat att simma med Alexandra på lögarängen :) Det ser jag fram emot. Att simma, prata lite skit och basta! Jag saknar verkligen bastun från när jag bodde hemma, men Zsolt är ändå ingen bastumänniska så det blev inte bastubad så ofta som jag hade velat.

Hum, jag vet inte vad jag ska äta till frukost :S Kellogs corn flakes är ju slut!
Det får bli mackor med oboy istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0