Trevligt

Fy vad jag sover dåligt om nätterna, jag har vaknat minst 10 gånger inatt och haft jätte svårt att somna om!
Även om jag sover med öronproppar och kudde över huvudet, så jag har ju inte stört mig på Zsolts snarkande nu iaf.

Fick brev från Handels idag, och dom har tydligen betalat tillbaka en medlemsavgift till mig :) Innan så tjatar dom om att jag betalat in för lite, och nu helt plötsligt hade jag betalat in för mycket. Men det är alltid trevligt med lite extra pengar insatta på kontot.

Igår kväll skulle vi titta på film efter Zsolts träning, han ville se Bruno. Den nya filmen med Sacha Baron Cohen (Borat). Jag trodde att man kanske skulle skratta lite smått, men den va bara helt sjuk! Han spelar ett super homo som försöker bli kändis i Hollywood. Jag ville se en komedi, men ack så fel film det var. För helt ärligt, hade jag velat tittat på mjukporr så hade jag väl skaffat en sån film. Hatar sånna filmer som kör lite väl för mcket på konceptet att sex säljer. Det är bara tröttsamt. Sämst film, se den INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0