Tidig morgon, scrapbook, katt i koppel.

Kunde inte somna om när Zsolt gick till jobbet idag, kan bero på att vi la oss klockan 23 igår istället för klockan 01 som vi brukar :S
Så jag klev upp i bra tid idag, har lite brist på ideér av vad jag ska hitta på. Skulle vilja hålla på med min och Zsolts scrapbook men vi har inte tagit några nya bilder sen semestern.
Jag hämtade förresten ut ett paket på posten i fredags, det var det där gratis paketet från Go´boken :D Jätte fina grejer fick man, betalar bara för frakten 39 kronor. Det finaste var "boken om dig" som jag lite smått börjat fylla i. Det var bl.a. om hur jag och Zsolt träffades, vårat släktträd och våra förhoppningar och tankar om det väntade barnet. Nu måste jag vänta tills hon kommit ut så kan jag fortsätta fylla i rolig information om henne.

Igår gick vi ut med katterna i sele :P Haha! Det va en annorlunda syn. Men dom vande sig ganska snabbt, speciellt Presley! Hon va helt lyrisk och kunde få sådana ryck där hon bara börjar kuta åt ett håll, så det var bara för Zsolt att haka på i andra änden av kopplet. Hahaha, härlig syn. Picasso var lite mer försiktig och ville mest hålla sig till buskarna, men det hade ju regnat så han blev helt dyngsur. Vi gick in när Picasso började jama lite oroligt och jag gissar att han frös en hel del. Väl inne i värmen mådde han bra igen, och dom tillbringade resten av kvällen åt att tvätta sig :)

Nej nu ska jag surfa lite till, sen finns det alltid disk att ta hand om :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0