Söt söt söt!

Jag och Zsolt bestämde oss för att åka till Ramnäs igår och titta på nykomlingen Robin. Vi sov över och bastade också, mysigt! Robin är ju bara för söt, han ser i princip nästan exakt ut som Daniel gjorde när han var bebis! Dock ser man lite mer ansiktsdrag från Sirpa - ögonen och kinderna :)

Idag har Zsolt pillat med bilen och jag åkte hem till Robin med tillsammans med mamma, vi kunde inte hålla oss ifrån honom idag heller. Jag får ju passa på nu när jag är i närheten, snart bär det av till Västerås igen.
Hämtade de sista tjejkläderna som Sirpa hade hemma utifall att. Så nu har jag MASSOR med kläder i storlekarna 56, 60 och 62! Allt tvättat och struket :)


Jag och Robin myyyser!


Söt nöt! Bo Christer Robin Lindvall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0