Promenad, Shopping, MAT

Idag klev jag upp sent ur sängen, kände inte att jag hade anledning att gå upp :P
Sen ringde mamma och kom med förslaget att äta tillsammans på Max, och det nappade jag ju på.
Jag prommenerade till Max och mötte upp mamma där. Det va en skön promenad, dock väldigt blåsig! Jag har ingen jacka som passar så jag gick utan, får se om jag blir sjuk nu, för jag är ganska snuvig redan :/

Efter maten åkte vi till Hälla Shopping. Mamma köpte två långa, svarta tröjor till sig själv. Självklart köpte hon kläder till Moa också :) En jätte fin rosa virkad kofta, en rosa luvtröja, en svart klänning i plysch och ett par vita leggins med spets över rumpan. Sååå fint!
Efter det gick vi till Ikea där jag köpte lite nödvändigheter, så nu är precis allt klart för Moa att komma! :D
Tiden bara flög iväg och när jag kom hem hade jag varit borta i över fyra timmar.

Nu är Zsolt iväg och tränar och jag blev precis klar med middagen, så nu ska jag äta lite.
Sen blir det dusch och avslappning. Känns en del i magen efter både promenad och att springa runt och shoppa med mamma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0