En Bebis!

Min syster fick sin lilla bebis igår kväll! Det blev en liten Robin :) Grattis Grattis GRATTIS!!
Vattnet gick runt klockan 17 hemma hos mamma och pappa i Ramnäs, sen ringde dom vid 21 och berättade könet och vikt o.s.v. Det tog alltså bara 4 timmar från att vattnet gick :S Det är FORT! :)
Christer nämnde dock att det blev en jobbig förlossning och att Sirpa låg i operationssalen, mer än så vet jag inte än. Robin va en jätte bebis, över 4800g! Kan tänka mig att det blev lite komplikationer med öppning eller liknande eftersom han var så stor och hade så himla bråttom att komma ut.

Nu är det jag kvar då :) Mamma gissar på att jag får den 3:e oktober. Själv vågar jag inte gissa än...
Vad gissar du på?

Kommentarer
Postat av: bigi

Jag skulle gissa på 30. eller 5.e! Jag längtar så tills man ska få träffa lilla sötnosen på riktigt! Och att få prata med henne utanför magen också! =) Lycka till!

2009-09-20 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0