Cribb, Lindvalls, Handla

Igår kväll kom mina föräldrar med spjälsängen! :D Fick reda på att den faktiskt är begagnad och inte ny från Ikea som jag trodde. Mamma och Pappa har skrubbat den så ren och fin, t.o.m. bytit ut tapeten på båda sidor som är i gaveln av sängen. Dom lurade mig länge, för den ser verkligen helt ny ut! Gud så fint det blev, den passade perfekt där jag hade tänkt ställa den. Nu fattas bara Moa... komsi komsi!

Idag har jag vaknat tidigt och kört Zsolt till jobbet, för jag tänkte ta bilen hem till familjen Lindvall, och hälsa på bebisen igen ^^ Det är svårt att hålla sig borta från honom, men varför ska jag göra det!? :D
Jag ska passa på att handla lite på Willys i sura också, det är ju billigare där än här i Västerås, när man ändå har vägarna förbi förstås.
Nu ska jag bara borsta tänderna och åka!

Spjälsängen passar ihop med våran vita säng också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0