Barnvakt, syster-yster, pizza, LÄNGTAR

Idag har jag varit lite barnvakt åt Daniel :) Sirpa och Christer skulle på återbesök med Robin klockan tio. Så Daniel har varit här från klockan kvart i tio fram till nu. Men lite fusk blev det, för Syster Satu kom och hälsade på ungefär samtidigt! :) Så jag slapp vara helt ensam med honom, som jag faktiskt tycker är lite läskigt. Trots att Daniel är så snäll när man är ensam med honom, men man fruktar ju alltid att det värsta ska hända när man är barnvakt till andras barn. Men allt gick bra :)
Kul att Satu kom förbi också!
Sen kom Sirpa, Christer och Robin med Pizza till lunch, mums, det va länge sen!

Igår kväll hade jag värkar igen, ungefär som jätte kraftig mensvärk i rygg och mage. Nu tycker jag att hon ska komma ut och sluta vela! Sirpa kommer ju och frestar med sin lilla bebis... jag vill ju också ha en!
Zsolt verkar också längta en hel del nu, han fick ju känna lite på Robin ;) Det kommer nog bli så bra så när det väl är dags att leva familjeliv. LÄNGTAR!
Nu ska jag andas ut lite, sen måste jag diska :)
Sen kommer Zsolti hem från jobbet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0