Barnlås, Leverans, Pengar, Spel, Flingor

Väcktes av dörrklockan idag, och där stod en hantverkare som bl.a. skulle fixa barnlåset på vår ugn. Men det lyckades han ju inte med, vårat brnlås är jätte knasigt och alla som tittat på det hittills har misslyckats med att fixa det men lovat att återkomma, vilket dom inte gör. Snart får vi ta tag i det med egna händer tror jag.

Väntar på att få min Rosa Velourjacka från Ellos, som skulle leveraras den 25:e september, men när jag kollar status på mina ordrar så har dom inte ens skickat den än :( Hade tänkt ha den som en graviditets tröja, men i den här takten så hinner jag kanske klämma ut ungen innan jag får hem den:P 
Väntar på ytterligare ett paket med sängkläder, men den ska komma runt 25:e november, så den är det inget stress med.

Väntar även på pengar från Försäkringskassan, men läste på deras hemsida nyss att om utbetalningsdatum infaller på en söndag (vilket det gör för mig) så sker utbetalningen på måndagen efter :( Synd! Hade velat köpa alla blöjor och mjölkersättning mm i helgen, men men. Får väl vänta till måndag då :)

Jag tog en promenad igår till Zsolts jobb innan han slutade, sen åkte vi till hans kompis Björn i Skultuna för att hämta en faktura på bilen som han köpte av honom. Sen åkte vi till Zsolts föräldrar, där han passade på att äta lite mat. Vi satt och snackade lite skit med Attila och Arpad också :) Snackade mest om spel till x-box eller Playstation 3. Men det blir väl så när det bara är grabbar i familjen :P

Nu ska jag äta flingor med mjölk, sen ska jag nog diska eller nåt sånt vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0