Vecka 39!

Imorse trodde jag verkligen att det skulle vara dags. Jag vaknade runt klockan halv fem av att jag hade super duper ont i magen och bäckenet, jag kunde inte röra mig en millimeter. Svetten bara rann men sen försvann smärtan efter ett tag. Inget vatten gick och jag kunde somna om till slut. Det är ju vecka 39 nu, skynda!
Jag har fått mer sprickningar på magen, den växer så himla fort nu mot slutet :/ så jag vill klämma ut barnet nu så att magen inte blir större.

Idag har jag dammsugit och vikt tvätt, väntar på att mamma ska komma hit. Vi ska göra lite ärenden och sen äta på Restaurangen vid Coop Forum.

Tog en ny bild på magen idag, efter at min syster beställt en. Jag hade tänkt åka till henne idag men hennes son Daniel hade spytt ner hela sängen igår, så jag vågar inte riskera att bli smittad om han nu har nåt hemskt på gång.

Som ni ser har jag fått min rosa Velour-jacka från Ellos, den passar perfekt med min mage, trots att det är en Medium! Så den är väldigt stor i storleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0