Söndag, Måndag, Tisdag

I Söndags åkte vi iväg med Moa för första gången på besök hemma hos folk. Eftersom Zsolt skulle byta till vinterdäck hemma hos min bror så blev det ju att vi hälsade på hos dom, och innan vi åkte hem så åkte vi till mina föräldrar.


♥    I bilen       ♥          Mys med Helena      ♥         Mys med Mummu      ♥     Mys med Morfar ♥

I måndags var vi hemma hos Zsolts föräldrar, men hans pappa var dock inte hemma.
Dum som jag är så glömde jag ju batteriet till kameran på laddning så det blev tyvärr inga bilder på när hans mamma och bröder håller i Moa. Men det kommer ju fler tillfällen ;)

Idag, Tisdag, hade vi BVC besök. Gud så trevligt det är där på Kraftkällan-Viksäng :D Jätte trevliga barnmorskor och jätte trevlig miljö.
Moa har gått upp till 3600g och är hela 52cm lång :D Lilla stooora damen. Idag har hon ätit väldigt bra, men verkar inte riktigt bli mätt på bröstmjölk. Imorse ammade jag från 7-9.30 och hon blev inte ens mätt! Dock snuttade hon inte konstant men väldigt mycket ändå. Barnmorskan sa att jag ska begränsa amningen till 15 min, då hon äter konstant. Men det känns ju inte heller rätt.
Nyss så ammade hon i ca 30 min, men fortsatte att skrika efter det, men med 70ml ersättning blev hon nöjd.
Idag har jag varit ute på vift med typ 1000 ärenden! Köpte bl.a. 2 pack amnings-bh på H&Mför 199 kronor :) Det va ett kap tyckte jag!  Sen får man ju se hur länge dom håller kvalitén.
Sen kom Micke förbi här också, efter att han och Zsolt va iväg och tränade.

♥ På väg till BVC ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0