Inga kläder

Fan vad jag är trött på magen nu!! Helt ärligt så går det mig på nerverna varje dag när det är dags att hitta något att klä på sig. Jag har typ 4 outfits som passar, d.v.s. kläder som ser någorlunda okej ut med magen och som känns någorlunda bekvämt. Men när det blir helg och man vill klä sig lite extra fint så passar ju fan ingenting! Det är alltid fel på nåt som man tänkt ta på sig. Det är antingen för kort, för tajt, för pösigt, för kallt, för varmt, fel färg, och oftast bara för jävla fult!
Har inte överflödigt med pengar heller så att man kan slänga ut några tusenlappar på snygga mammakläder, dessutom är det ju bara max 3 veckor kvar, så även om jag hade haft pengarna så hade jag nog inte unnat mig det iaf.
Jag blir helt deprimerad av att inte hitta något som jag vill ha på mig, hela dagen är förstörd, så har jag ju dock alltid varit, men ännu värre nu! Inte nog med att man känner sig handigkappad så fort man försöker resa på sig eller göra någon hastig rörelse och att man inte får sova en hel natts sömn trots att barnet inte ens har kommit än, så ska man tacklas med diverse hormoner och depressioner hit och dit! Och kläderna gör ju inte saken bättre! Jag går ingenstans utanför dörren om jag inte hittar något SNYGGT att ta på mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0