Dagen D

Dagen D slutade precis som den skulle! :D
Efter att jag skrev inlägget så gick vi och la oss, sen kände jag att det rann till lite i trosorna. Det var strax innan klockan ett på natten. Tänkte ju först att jag pissade på mig lite, men fattade ju snabbt att det kunde va vattnet. Funderade nån minut på hur jag skulle säga det till Zsolt, som låg bredvid mig och nästan somnade till TV:n.
Sen sa jag, med ett nervöst leénde, -"Jag tror att vattnet gick".
Självklart så trodde han först inte på mig, eller han ville nog inte tro på mig. Han blev mer nervös än jag någonsin sett honom!
Det va väldigt lite vatten som kom då, så jag gick på toa en gång och gick tillbaka till sängen. Men sen rann det till rejält och det blev en fläck stor fläck på lakanet. Då¨gick jag ner till nedervåningen och pratade med mamma, sen ringde jag till förlossningen och dom bad mig komma in på kontroll.
Värkarna började lite smått i bilen, och jag visste faktiskt egentligen inte att det fanns olika värkar. Jag trodde att det bara skulle kännas så som det kändes då, fast att värkarna skulle komma tätare... Little did I know... 

Mer om förlossningsberättelsen kommer sen, måste försöka minnas allt och skriva ner lite i taget, för den blir låååång! 

Nu ska jag ladda upp lite bilder på MOA JULIANA TARVAINEN FARKAS som föddes den 12:e Oktober klockan 22:41, för det är många som vill se har jag hört ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0