Välkommen hem Älskade lilla Moa!

Vi kom hem från BB igår, det var en speciell känsla. Lite skräck blandat med förtjusning. Skräck p.g.a. gå från ett nästan helt sterilt ställe med möjlighet till hjälp 24 timmar om dygnet, till en vanlig lägenhet med två katter och helt utan proffesionel hjälp. Förtjusning självklart för att jag längtat till att få börja vårat nya liv fyllt med glada och gosiga dagar. För man får verkligen ett lyckorus av att bli förälder, tycker både jag och Zsolt.

Natten har gått bra, vi var först väldigt oroliga över hur vi skulle kunna sova samtidigt som Moa sover. För på BB var alltid någon av oss vaken. Men vi la henne på rygg, som barnmorskan och sköterskorna sa, och hon sov jätte bra hela natten. Vaknade två gånger på 6 timmar för att äta :) och hon åt jätte bra.

Här är lite bilder från bara några minuter efter förlossningen fram till idag :)
Se och njut, var beredd på att det är världens sötaste bebis! (man får faktiskt skryta)

♥ Bilderna är klickbara! ♥




Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

Naw vilken söt liten flicka du har fått :D

2009-10-16 @ 16:53:05
Postat av: bigi

Oh va hon är vacker :') jag blir helt tårögd när jag ser er! Är så himla lycklig för er skull!!!!! Lycka till nu. Jag ror helt säkert att det kommer gå jätte bra där hemma! Lycka till nu puss och kram!

2009-10-16 @ 17:02:39
Postat av: Nathalie-Ungmamma till Athida

GRATTIS! Gissade att ni var inne och födde när de var tomt på uppdateringar :)



Hur stor var hon?



Njut ordentligt nu, de går alldeles för fort.. :)

2009-10-16 @ 19:49:56
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0