Söndag

Idag är vi på ett litet besök i Ramnäs. Zsolt och pappa ska fixa bilen inför ombesiktningen. Det är bara handbromsen som ska dras åt lite.
Roligt nog så finns det färdig julskinka på spisen och julmust i kylen... hos Tarvainen börjar man alltid tidigt! NU ÄR DET JUL IGEN, and I LOVE it! :D
Jag skickade in en bild till Västerås tidning idag också via mail. Så nu får ni hålla utkik nästa vecka i Västeråsaren ;)
Efter det här så får vi se om vi åker till Vallby också :)
Vi är ganska trötta och sega idag, men jag har fått Järn-tabletter av mamma så det borde ju hjälpa, för jag blöder ju fortfarande en del tyvärr :/ Själv är man ju fattig som en kyrkråtta så det är bra att mamma finns :P

Imorgon ska vi till BVC klockan 9. Jag känner på mig att Moa har gått upp en hel del för hon har fått riktigt "klämmgoá" kinder!
Snart kommer Robin och Daniel hit, så då blir det en liten kusinträff igen :D

Se så söt man kan vara!
♥ Idag har hon på sig klänning och strumpbyxor för första gången ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie-Ungmamma till Athida

söt hon är..



måste träffas ju :P

2009-11-01 @ 19:19:23
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0