Shoppa små kläder, besök av "The Godfather"

Jag har inte haft lust att uppdatera på ett tag nu... men allt går bra här hemma :)
Jag ammar från 10-01 varje dag. För runt klockan 01 på natten ger vi ersättning så att Moa blir riktigt mätt och sover mellan 5 och 8 timmar. Hon vaknar vanligtvis vid 7 och då ger vi ersättning igen, sen sover hon till 10, och då går jag upp och ammar. Så har det blivit hittills, får se hur det blir i framtiden.


Moa fick lite pengar från Farmor och farfar, så då inhandlade jag lite kläder :)
Ett set med klänning och byxor med Mimmi på. (se bild 1)
En röd kläning i plysch som hon ska ha på julafton.
En röd body som jag bara fastnade för, för den hade lite "rysch-pysch" på kragen och bröstet, och den hade puff-ärmar! ;)
Ett sett med body i vit, och vit klänning med små hjärtan på och rosett.
Jätte söta och flickiga kläder :D


Igår fick vi besök av Moas gudfar, André (se bild 2). Han höll ett tag och sen skulle jag och Moa gå på promenad till OK för att hämta ut paket. Det är mina påslakan från Ellos som kommit, som är röda och passande till jul (se bild 3) Det var också ett par jätte fina stickade, vita vantar med fuskpäls på, och en matchande mössa till, satt jätte bra och kommer att användas flitigt i vinter! (se bild 4).

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0