HEMMA, Ica rea imorgon

Idag ville jag inte lämna lägenheten, eller Moa rättare sagt. För jag va på stan hela eftermiddagen igår med svärmor, det va jätte trevligt och mysigt, men saknade Moa!
Jag va iaf tvungen att åka till Ica maxi och handla mjölk, ost och bindor. P.g.a. bindorna kunde jag inte skicka iväg Zsolt :P Då köpte jag även pepparkaksdeg! Utifall man skulle få lust att baka lite. Tänkte nämligen köpa pepparkaksformar på Ica REAN imorgon :) Det ska vara super billigt där, halva på halva priset :) Syster Sirpa va där redan idag, fast då är det bara halva priset.
Hon hämtar mig klockan 9 imorgon, Christer kommer då hit med barnen och leker med Zsolt och Moa :)  

Zsolt har precis lagat lasagne, jätte duktigt och säkert jätte gott, för dom som gillar lasagne :P

Kommentarer
Postat av: Nathalie-Mamma till Athida

vadå för ica rea?:P

2009-11-30 @ 20:56:51
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0