Vecka 20!

Hurra hurra för bebis idag :D
Hela 20 veckor har gått, jag är nu halvvägs! Tiden går så himla fort. Jag har inte ens köpt mammakläder än, tycker inte att jag behövt det tidigare, men nu börjar det bli akut. Jag gick ju ner en del i vikt i början, runt v.6-14, men nu har magen växt ikapp och bebis också antar jag :P
Jag kan känna hur bebis sparkar, mest på kvällar och nätter när mamma vill sova, när då ska det vara fullt ös i magen.
Kan betyda att det blir en nattlig förlossning för oss, då barnet brukar vara mest aktiv har jag hört.
Har ju ett par Mammajeans på ingång, kommer säkert i slutet på denna vecka eller början på nästa. Sen ska jag åka till en jätte bra affär i eskilstuna och shoppa loss rejält, iaf köpa det som behövs, men det blir när skattepengarna kommer, längtar otroligt mycket till det!

För övrigt håller jag på att tvätta, ska nu laga mat till mig och min gubbe som kommer hem såsmåningom från jobbet, jag är glad att någon av oss jobbar iaf!
Sitter och försöker anpassa mina arbetspass med Proffice också, jag har ett ganska så fysiskt arbete med mycket tunga lyft o.s.v. så jag får se om jag kanske måste sluta jobba redan nu, för sist jag jobbade så fick jag värk i magen och jag kom aldrig upp i ackord! Det visar sig, väntar på svar från chef :S

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej! Sarah från Kablage här..



Grattis till bebisen! Hörde det från din mamma när jag var och hälsa på förut :) Vad roligt!



Vi får ta och höras !:)

2009-05-27 @ 19:55:56
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0