Tråkiga nyheter

Min mor ringde igår och berättade att hennes yngsta syster gått bort natten till igår... jag blev chockad för hon var ju bara 47 år!
Den som tar det hårdast är ju min mormor, som alltid hjälpt min moster med bl.a. barn och svåra tider i livet.
Min moster, Aune som hon hette, har jag inte träffat så många gånger på sista tiden. Men det jag minns av henne så var hon glad och skämtsam. Tyvärr hamnade hon ju snett redan tidigt i livet med alkohol och fel sorts män... men man kan inte klandra henne nu, nu kan man bara skänka en tanke och lyckönska henne vidare att få träffa sin pappa.
Dom var 7 syskon sammanlagt, känns konstigt att de nu bara är 6...
Vila i frid Aune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0