Vecka 23!

Idag är det en mycket speciell dag för oss och bebis, vi ska nämligen tjuvkika om det blir en pojke eller flicka!
Mamma, Zsolt, Sirpa och de flesta tror att det blir en flicka... men det är nog mest önsketänkande. Men faktiskt så känns det lite "flickigt" i min mage, det visar sig klockan 15 idag! :D
För övrigt så verkar bebis må bra, pigg och livlig för det mesta. Ska till Barnmorskan imorgon och lyssna på hjärtljuden igen och ta lite blodprov :S

Nu ska jag fixa mig iordning och vänta på att Zsolt kommer och hämtar mig. Blir dock jag som kör, för jag litar inte på hans omdöme mitt i stockholmstrafiken! haha!

My Lovely <3
Min älskade Zsolt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0