Vecka 22!

En lite sen uppdatering på lilla Bebis, för jag gick ju faktiskt in i vecka 22 redan i tisdags.
Man börjar kunna känna utanpå magen när bebis sparkar, vilket känns skumt! Och för övrigt så sparkas det mer och mer och mer, jag ligger sömnlös många nätter och får t.om. lite ont i magen :S Men måste lära mig att slappna av mer.
Dessutom hade jag en otroligt jobbig foglossning i tisdags, den värsta hittills faktiskt :(
Jag läser ur min mamma-bok lite dag för dag, och det står nu klart för mig att det inte är så himla mycket positivt som väntar mig, mest bara mer problem och mer smärta :S För att inte tala om i oktober då värkarna ska sätta igång(!) men men, det är då det.

Jag åker ju iväg på semester nästa vecka, och när jag kommer tillbaka så planerar jag och Sirpa att fotografera våra stora magar tillsammans i en fotostudio :) Det ser jag verkligen fram emot! Får bara hoppas på att hon håller sitt lilla knyte kvar i magen fram till dess!

Kommentarer
Postat av: Nathalie-Ungmamma till Athida

tänker du att de kommer göra svin ont gör de nog ondare tror jag. Satsa på att andas bra. in i näsan ut i munnen. Klarade alla värkar och krystningarna med det i stort sett. Sök på google efter Signekursen, den är bra. läs där.Handlar om avslappning :)

2009-06-12 @ 09:32:36
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0