Vecka 21!

Grattis Bebis, 21 veckor nu. Jag börjar få känna på det jobbiga med att vara gravid och att barnet växer. Det sparkar titt som tätt och inga kläder sitter som de ska, har dock beställt lite kläder från NameIt och köpt lite när jag var i Tuna Park så jag klarar mig :)
Mycket händer med brösten också, jag läste i en liten bok som man får från barnmorskan att det kan börja läcka lite mjölk nu, men att det inte är någon fara... kanske inte fysiskt med fy va jobbigt att blöta ner sina kläder!! Har dock inte inträffat för mig än, men brösten växer och vårtgården ändrar färg och storlek. Jag känner mig absolut inte attraktiv och är lite nojjig av mig p.g.a. det. Det MÅSTE släppa snart, blir drygt här hemma annars. Men Zsolt är så duktig med att hjälpa till här hemma så det är ju ett plus. Man inser hur bra man har det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0