Skatteverket.se

Jag gick in på skatteverkets hemsida och kunde glatt läsa att pengarna kommer in på kontot under denna vecka, 24. Under förutsättning att :

  • Du ska ha deklarerat via Internet, telefon eller sms senast den 4 maj 2009.
  • Du ska ha anmält ditt bankkonto  för skatteåterbetalning senast den 4 maj 2009.
  • Du ska vara bosatt i Sverige.

Yeah, då är det bara att sitta och vänta, har en hel del att inhandla innan resan, bl.a. så fyller min gudson 4 år plus att jag tänkt ta mig ner på stan och titta på barnkläder med Nathalie och Athida :D Mycket skoj alltså!


Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Tack för samtalet härom dagen. Blev jätte glad över det. Det är ju så sällan vi hörs av, så nu kan jag "kolla" in dig lite här hur det är med dig (er). Blev glad när jag såg att du tänkte på din gudson oxå. Förövrigt så har han börjat "prata"(snarare tjata) om att snart fyller jag år, Hela 4 år. Visar i alla de slag leksakskataloger vad han vill HA, jag försöker rätta till och säga att det heter ÖNSKAR. Men det blir vill ha ganska snart igen. KRAAAM

2009-06-08 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0